Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

ilość odwiedzin strony: 531278
ostatnia aktualizacja: 31.10.2022 12:18

Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadania z zakresu zdrowia publicznego w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2018.

Załączniki

ZałącznikOgłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadania z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2018. (1,30 MB)
14.05.2018 244 Pobierz plik

Metryka

  • Autor wpisu: Beata Wencławek
  • Data dodania: 14/05/2018 15:19
  • Data ostatniej modyfikacji: 05/05/2024 12:40
  • Kategoria: Konkurs
  • Liczba odsłon: 1450
  • Ilość załączników: 1
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Wprowadzone przez: Beata Wencławek

Utworzono dnia: 14/05/2018 15:08

Ostatnia aktualizacja: 05/05/2024 12:40

Kategoria: Konkurs

Odsłon: 1450

Ilość załączników: 1

Dane kontaktowe

tel. 61 2500 360
fax. 61 2500 369
e-mail : suchylas_ops@poczta.onet.pl

Dane adresowe

ul. Wojciecha Bogusławskiego 17
62-002 Suchy Las

Godziny urzędowania

Poniedziałek od 8-17
Wtorek-piątek 7.30-15.30