Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

ilość odwiedzin strony: 531309
ostatnia aktualizacja: 31.10.2022 12:18

Nabór na stanowisko urzędnicze

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Suchy Las

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko

inspektora ds. świadczeń rodzinnych

 

1.   Wymagania niezbędne:

a)   wykształcenie  wyższe

b)    co najmniej 4 - letni staż pracy

c)     co najmniej 2- letni  staż pracy na stanowisku związanym ze świadczeniami rodzinnymi lub administracją publiczną

2.  Wymagania dodatkowe:

- znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, o pomocy          osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o wypłacie zasiłków dla opiekunów ,o dodatkach mieszkaniowych, ustawy o prawie energetycznym oraz znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

- doświadczenie w obsłudze interesantów

- obsługa komputera i znajomość programów komputerowych ( MS Office, Word, Excel, KSAT)

3.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Praca na stanowisku inspektora ds. świadczeń rodzinnych polega na przygotowywaniu decyzji administracyjnych z ww. zakresu, sporządzanie projektów sprawozdań.

4.   Wymagane dokumenty:

a.   list motywacyjny

b.   życiorys (CV)

c.   kserokopie dokumentów  poświadczających  wykształcenie

d.   kserokopie świadectw pracy

e.   oświadczenie, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Informacja o warunkach pracy:

Praca w pełnym wymiarze etatu, w poniedziałki od 10.00 do 18.00 lub od 8.00 do 16.00, od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30.

6. Informacja: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Suchy Las, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka ( pok. nr 4 ) lub przesłać  pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Suchy Las   62-002 Suchy Las, ul. Bogusławskiego 17 , z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. świadczeń rodzinnych”,     w terminie do dnia  20 marca 2015 r.

Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /bip.suchylas.pl/ oraz /bip.ops.suchylas.pl/i na tablicy informacyjnej w OPS.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys - powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458 ze zm.)”  i podpisem”.

 

Z osobą wyłonioną w trybie niniejszego naboru  zostaną zawarte umowy o pracę: pierwsza na czas określony i druga na czas nieokreślony.

 

                                                                                   Dyrektor

                                                   Ośrodka Pomocy Społecznej

                                                              w Suchym Lesie

Sylwia Nowak-Kabacińska

Metryka

  • Autor wpisu: opsadmin
  • Data dodania: 03/03/2015 08:14
  • Data ostatniej modyfikacji: 05/05/2024 17:31
  • Kategoria: Aktualności
  • Liczba odsłon: 3253
  • Ilość załączników: 0
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Wprowadzone przez: opsadmin

Utworzono dnia: 03/03/2015 08:12

Ostatnia aktualizacja: 05/05/2024 17:31

Kategoria: Aktualności

Odsłon: 3253

Ilość załączników: 0

Dane kontaktowe

tel. 61 2500 360
fax. 61 2500 369
e-mail : suchylas_ops@poczta.onet.pl

Dane adresowe

ul. Wojciecha Bogusławskiego 17
62-002 Suchy Las

Godziny urzędowania

Poniedziałek od 8-17
Wtorek-piątek 7.30-15.30