Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

ilość odwiedzin strony: 596600
ostatnia aktualizacja: 31.10.2022 12:18

nabór na stanowisko: Księgowy

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Suchy Las

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko

referenta ds. księgowych

 

1.   Wymagania niezbędne:

a)  wykształcenie  wyższe ekonomiczne

b)    co najmniej  - odbyty staż w jednostkach samorządu terytorialnego

c)     - znajomość przepisów ustaw o finansach publicznych i o rachunkowości oraz planu kont w jednostkach budżetowych.

2.   Wymagania dodatkowe: obsługa programów komputerowych MS Office, doświadczenie na stanowisku związanych z obsługą finansowa jednostek sektora finansów publicznych

3.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Praca na stanowisku księgowego polegać będzie na  prowadzeniu rozliczeń i sprawozdawczości w zakresie świadczeń realizowanych przez OPS.

4.   Wymagane dokumenty:

a.   list motywacyjny

b.   życiorys (CV)

c.   kserokopie dokumentów  poświadczających  wykształcenie

d.   kserokopie świadectw pracy

e.   oświadczenie, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Informacja o warunkach pracy:

Praca w pełnym wymiarze , osiem godziny dziennie od poniedziałku do piątku.

6. Informacja: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Suchy Las, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka ( pok. nr 5 ) lub przesłać  pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Suchy Las   62-002 Suchy Las, ul. Bogusławskiego 17 , z dopiskiem: „Nabór na stanowisko księgowego”,     w terminie do dnia  28.03. 2022 r.

Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  /bip.ops.suchylas.pl/i na tablicy informacyjnej w OPS.

Z osobą wyłonioną w trybie niniejszego naboru  zostaną zawarte umowy o pracę: pierwsza na czas określony i druga na czas nieokreślony.

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym:

11.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Wojciecha Bogusławskiego 17 62-002 Suchy Las. Kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: daneosobowe@ops.suchylas.pl lub listownie pod adresem wskazanym powyżej.
2. Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art.22 1) § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.  
3.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska urzędnicze).
4. Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6.
7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

a) dostępu do swoich danych osobowych

b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe

c) żądania usunięcia danych, gdy:

  • dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
  • po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem

d)     żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

  • osoby te kwestionują prawidłowość danych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
  • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

e)  wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1)§ 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
9. Załączenie/przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej, kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
10. Kserokopie dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji, za wyjątkiem dokumentów dotyczących osoby z którą zawarta zostanie umowa o pracę.
11. Dane osobowe wprowadzone do elektronicznego formularza zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji. Natomiast dane osób spełniających wymagania formalne na dane stanowisko w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
12. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
13. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
14. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.

 

 

 

                                                                                Dyrektor

                                                   Ośrodka Pomocy Społecznej

                                                              w Suchym Lesie

 

Metryka

  • Autor wpisu: Kamila Franczak
  • Data dodania: 14/03/2022 13:34
  • Data ostatniej modyfikacji: 21/11/2024 12:49
  • Kategoria: Aktualności
  • Liczba odsłon: 788
  • Ilość załączników: 0
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Wprowadzone przez:

Utworzono dnia: 14/03/2022 13:30

Ostatnia aktualizacja: 21/11/2024 12:49

Kategoria: Aktualności

Odsłon: 788

Ilość załączników: 0

Dane kontaktowe

tel. 61 2500 360
fax. 61 2500 369
e-mail : suchylas_ops@poczta.onet.pl

Dane adresowe

ul. Wojciecha Bogusławskiego 17
62-002 Suchy Las

Godziny urzędowania

Poniedziałek od 8-17
Wtorek-piątek 7.30-15.30