- Rejestr zarządzeń dyrektora Ośrodka
- Rejestr upoważnień i pełnomocnictw,
- Rejestr kontroli,
- Rejestr skarg i wniosków,
- Rejestr zamówień publicznych,
- Rejestr umów i porozumień z instytucjami i podmiotami gospodarczymi,
- Rejestry decyzji i postanowień,
- Rejestr wydawanych zaświadczeń dot. klientów,
- Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych,
- Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
- Ewidencja wyjść w godzinach służbowych.
- Rejestr delegacji służbowych;
Formy udostępniania informacji publicznej
Zgodnie z ustawą udostępnianie informacji publicznych następuje poprzez:
- ogłaszanie w internetowym Biuletynie Informacji Publicznej,
- udostępnianie na wniosek zainteresowanego,
Zgodnie z ustawą (art. 10, ust.1) informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej jest udostępniana na wniosek zainteresowanego.
Udostępnianie informacji na wniosek następuje "bez zbędnej zwłoki", nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku (art. 13, ust.2).
Jeżeli jest to niemożliwe, wnioskodawca jest powiadamiany w tym terminie, o powodach opóźnienia w przekazaniu informacji oraz o nowym terminie, który nie może być dłuższy niż 2 miesiące.
Jeśli informacja może być przekazana niezwłocznie, w formie ustnej lub pisemnej, osoba występująca o informację nie składa pisemnego wniosku.
Instytucja udostępniająca informację ma obowiązek umożliwić jej skopiowanie, wydrukowanie, przesłanie lub przeniesienie na powszechnie używany nośnik informacji.